Friday, June 2, 2017

Деца и канабисово масло (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 95 - 98)

Мајките посебно ќе се грижат дали е безбедно да се дава масло на деца. Дали е безбедно тогаш?

Јас сметам дека коноповото масло е перфектно безбедно во третманот на деца од сите возрасни групи кои страдаат од рак и други болести. Јас навистина не знам како докторите кои третираат мали деца во одделенијата за онкологија може да живеат со себе. Дали тие знаат каква штета тие им прават на овие мали единки со радијацијата, хемотерапијата и другите штетни, отровни хемикалии?

Секој кој досега студирал медицина ги знае ефектите од таквите третмани и е свесен за фактот дека тие се многу поверојатни да предизвикаат смрт со употребата на овие третмани, наместо лекот. Ако родителите само би нашле време за целосно да го разберат она што медицинскиот систем има намера да им направи на нивните деца, јас сум сигурен дека повеќето од нив би сакале да ги третираат со конопово масло, бидејќи тоа е природна супстанца којашто е безбедна за употреба и нема да предизвика никаква штета кај детето.

Знаејќи го тоа што го знам за медицинскиот систем, јас никогаш не би дозволил да ги стават нивните раце на ниту едно од моите деца. Во случај кога некој би се обидел да ме присили да направам поинаку, ситуацијата веднаш ќе се претвори во навистина многу грда.
Јас мислам дека тоа е само природно дека било кој родител би сакал да ги заштити нивните деца и да ги чува надвор од опасност. Ако мислев дека медицинскиот систем претставуваше опасност како родител на детето, јас би чувствувал дека јас би требало да имам право да одберам други методи на третмани. Неодамна во САД и Канада, имало случаи кадешто властите ги одземале децата и ги принудувале да земаат хемотерапија и против двете желби како на детето така и на самите родители. Се чини дека како родители ние имаме право да ги одбиеме нивните луди третмани, но нашите деца немаат. Откако хемотерапијата е едноставно отров, ако било кој би одел против мојата волја и би администрирал (давал) такво нешто на мое дете, тоа едноставно може да биде кажано дека тие не би имале многу светла иднина.

Според мое мислење, секој кој би направил такво нешто без знаење на родителите е виновен за обид за убиство и ако детето умре, тие тогаш би биле одговорни за нивната смрт. Јас не се грижам како ти ќе одбереш да гледаш на тоа, отров е отров, и ако лекар ги дава тие супстанци, тие се едноставно исто толку виновни како што јас би бил ако јас би го направил истото. Само затоа што докторите носат бели мантили тоа не значи дека тие имаат право да ги повредуваат своите пациенти; всушност, тоа оди против нивната сопствена Хипократова Заклетва. Ако јас бев на нивно место, јас би започнал да практикувам медицина на правилен начин пред некој да се поврзе со пациентите коишто тие ги повредиле и ќе одлучи да бара одмазда за нив.


Како коноповото масло може да биде употребено во спречувањето болести? Уште еднаш, дали исто така би било безбедно да се дава маслото на деца?

Јас не знам за ништо подобро од коноповото масло во превенцијата на болестите и јас исто така го сметам овој лек дека е перфектно безбеден во третманот на децата. Јас често истакнував дека ако на децата им се дава многу мали дози конопово масло, болестите како дијабетесот, МС, канцерот, и многу други може да бидат спречени од дури и појавување во повеќето случаи.

Ако мала доза на масло е дадена на деца, ТХЦ и неговите придружни канабиноиди ќе се наталожат во нивните системи и ќе ги спречуваат болестите. Јас не зборувам за напушувањето на децата; ова се однесува на обезбедувањето на децата или луѓето од секоја возраст со безопасен, лек што не создава зависност за спречување на здравствените проблеми во иднина. 

Не постои логичка причина зошто ние треба да бидеме спречени од растењето и произведувањето на нашиот сопствен лек за третирање на оние кои ги сакаме. Треба ли нашите деца или дури ние самите да страдаме и умираме поради тоа што компаниите за производство на лекови сакат да прават повеќе пари? Кога има природен лек достапен за олеснување на нашите медицински проблеми за кој повеќето луѓе имаат само малку потешкотии за да го произведат? Време е фармацевтските компании да се бакнат за збогум и да се дознае што Мајка Природа може да обезбеди за ние самите и нашите деца да останат здрави.


Како да се дозира коноповото масло кај децата?

Како за дозите, децата не се различни од возрасните и тие сите имаат различни толеранции за овој лек. За превенирање на болести кај децата, само минимални дози би биле потребни еднаш дневно скоро час пред спиење, па шансата од надувувањето на детето би била многу оддалечена. Повторно, коноповото масло не предизвикува никаква штета, па јас не знам зошто некој би се двоумел да им го даде на неговите деца. Покрај тоа, замислете ги сите секојдневни повреди коишто се случуваат дека сега можеме да се третираме себе си ако маслото беше достапно. Нештата како изгореници, исекотини, гребаници, рани, инфекции, убоди од инсекти, итн. може да бидат третирани толку лесно и ефективно со надворешната употреба на маслото.

По моите искуства со овој лек, тоа би било првото нешто што јас би го дал на моето дете за внатрешни и надворешни состојби. Сепак, јас дефинитивно би се двоумел и размислувал два пати пред да им дозволам да внесуваат хемиски лекови. Всушност, знаејќи го тоа што го знам за медицинската индустрија, јас дури не би размислувал за такво нешто. 

Потребно е искуство со лековитите ефекти на коноповото масло за да се дојде до овој начин на размислување, но без сомнеж по гледањето на она што јас можам да направам, ти исто така ќе се преобратиш. Јас цврсто верувам дека ако децата и луѓето од сите возрасти би земале мали дози од ова масло на редовна основа, тие сите може да живеат подолго и да бидат многу поздрави.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најлековитото растение (Rick Simpson, Hemp: The Most Medicinal Plant)

П. Дали постои возраст на која тие можат да започнат со ова? Мојот син има 3 и има лоша егзема и студено е голем дел од годината тука.“ - Роксана (Roxanne)
О. Роксана, апсолутно е безбедно за се дава маслото на деца, дури и на новороденчиња, особено кога се користи надворешно во мешавина со масло од конопово семе или шеа путер. Тоа е добра стратегија да се меша масло од конопово семе со маслото (1% од маслото е добро, но 20-30% би било идеални) и тогаш додадете неколку капки од него во капењето секој ден. Тоа ќе остави тенка обвивка на целото тело и тоа е обично сè што е потребно (или барем за одржување). Правете слики и видеа, подобрувањето ќе биде многу многу брзо. Чешањето ќе исчезне за секунди или минути, и егземата треба едноставно да исчезне за недела или повеќе. Најдобри желби, ЈБ

„Тој чад НЕ е здрав за децата или мајките... глупави мајки и што им велите на вашите деца? Масло или ништо! Особено на деца!“ - Наја (Naia)
-- Јас не би бил толку радикален, пушењето или вапоризирањето исто така има корисни ефекти, на пример за гадење кај бремените жени. Тоа не би го повредило детето. ЈБ

„Чадот не е толку одличен... особено ако имате тенденции кон алергии... само велам. Јас не можам да го поднесам чадот! Исто така, децата не се способни да знаат кога да престанат... без разлика дали тоа е шеќер, кофеин, храна, итн. Ти треба да бидеш нивен водач. Јас не мислам дека залагањето за пушење канабис е добра идеја за тинејџерите. Само велам. Само мое мислење од она што го имам видено. Може исто така да го одвлекува вниманието од училиштето работата и важните проблеми.“ - Наја
-- Јас исто така бев попречуван во училишните и важните задачи, исто така, и ние немавме никаков канабис достапен за нас воопшто. Сè што беше потребно за мене беше да видам убава девојка некаде наоколу и тоа беше тоа за училиштето работата и проблемите кои беа важни за другите но не за мене.

Ако ти контролираш колку чај твоите деца пијат, секако оди и контролирај колку канабис тие ќе земат или внесат. Со среќа во тоа. Тоа е залуден напор, но јас сум сигурен дека тоа ќе одржи многу луѓе зафатени за следните неколку години додека не сфатат колку е безбеден канабисот и дека тоа е навистина практично невозможно фатално да се предозира од него.

Па кој се грижи колку многу од тоа некој консумира? Јас не. Јас дури и не се грижам колку филџани чај или кафе луѓето пијат дневно, замислете го тоа. Зошто јас би требало да се грижам? Тоа не е моја работа. И тоа не е ничија работа колку многу од овој животоспасувачки и превентивен лек некој консумира.

Колку повеќе масло имаш во тебе и колку почесто толку подобро за твоето здравје. Тоа е единственото правило коешто е навистина применливо. За луѓето од сите возрасти, вклучувајќи ги децата и бремените жени. Ако не ја сакате оваа идеја, помирете се со неа, научете да живеете со неа, тоа е најдоброто нешто што можете да го направите. Никаква регулација на канабисот нема да функционира, тој едноставно не може да биде регулиран. Плус, не постои причина за да се регулира истиот. ЈБ

„Јас сум толку среќен што конечно сум во можност да соопштам дека моето слатко машко бебе користи канабис за да се избори со споредните ефекти од хемо и радијација И за да се осигураме дека тој нема да развие никакви нови тумори! Овој лек му помогна неверојатно. Пред да го добива овој лек тој постојано повраќаше, тој не јадеше, тој беше многу летаргичен и безволен... сега тој јаде, го задржува јадењето, тој накачува на килажа и секој што бил во негова близина знае колку апсолутно е тој среќен.“
-- Па, без отровот во неговото тело на детето ќе му биде многу подобро. Навистина е бесмислено да се корсти хемо и радијација заедно со маслото, тоа е како давање на пациентот противотров додека пумпате отров во нивните вени. Само масло за најдобри резултати. Докторите треба да го знаат ова, тоа не е толку тешко да се разбере дека тоа не е добра идеја да се дава отров на деца кога тоа не е потребно. ЈБ

П. „Јас сум 29 годишна самохрана мајка. Мојот син има 8 години и живее со умерен аутизам. Јас не би го сменила моето мини јас за ништо на овој свет, освен да го направам неговиот живот малку полесен. Јас се запрашував дали сте имале некакви други родители да дојдат кај вас прашувајќи за маслото? Или некаков успех со аутизам/Аспергеров? Ако јас одлучам да одам по овој пат на каков вид на доза јас треба да гледам? Ги ценам сите информации! Ви благодарам. Од фрустрирана мама и мало момче.“ 
О. „Маслото е единственото нешто коешто може да функционира.“ - рече Рик кога јас му го прочитав ова. Инструкциите за дозирање и останатите информации за како да се произведе и користи маслото се на нашата страница и во е-книгата на Рик. Јас имам помогнато на голема група аутистични деца во минатото, и овој лек прави чуда за нив.

Децата љубат да го земаат овој лек, тие немаат предрасуди, тие не знаат дека тие „прават нешто лошо“, и родителите уживаат во тоа многу кога тие имаат малку време за себе. За најдобри резултати, како секогаш, јас би започнал со стандардна 60 г терапија, без апчиња, и потоа јас би го задржал детето на доза за одржување во однос на неговиот избор до крајот на неговиот долг и мирен живот. И детето од видеото треба да го направи токму истото, ако воопшто е можно. Најдобри желби, ЈБ

П. Мојата сопруга има тешка болка во долниот дел од грбот поради тоа што е 7-ми месец бремена, таа го опишува тоа како нервен тик којшто е екстремно болен. Јас се потрудив да разгледам наоколу на вашата страница и тука. Дали РСО драматично помага кај болката? Дали имаш линк до претходниот наслов на оваа тема? Јас сум убеден ако тие ја ставеле на кодеин тоа ќе го оштети бебето
О: Јас би ѝ дал да внесува мали дози од маслото и би го нанесувал маслото надворешно на нејзиниот грб. Дајте ѝ масажа со мешавина од маслото и масло од конопово семе. Да, има добра шанса дека кодеинот може да го оштети бебето. Маслото не може и нема да го повреди бебето на никаков начин. ЈБ

„Која е најмладата личност за која сте свесни дека е третирана со РСО? Дали има педијатриски протокол за третман? Додека ние сме биле безуспешни до сега во разнишувањето на мислењето на баба и да бидеме во можност да ја излечиме баба. Јас имам 2 годишник со непознати гастритични проблеми (да таа била на „медицински“ третман за повеќе од година и сите апчиња, креми, лосиони и напивки на Големата Фармација беа неуспешни). Тие сега доведуваат до протеински синдром. Очигледно 11 килограмско дете (25 lb) не може да ја издржи истата доза како 80 кг (175 lbs) маж па дали го препорачуваш воопшто за педијатриски примени?“ - Сара (Sara)

-- Бремените мајки треба да го користат маслото и потоа да ја зголемат дозата кога тие ќе се породат. По раѓањето, мајките треба да јадат мали дози од маслото да се осигураат дека детето ќе се развие на оптимален начин.
Па, ако ме прашате мене, мојот најмлад пациент имаше минус 8 месеци старост и сè уште напредува добро, тој е најдобро развиеното дете во неговата градинка и започна да зборува порано отколку повеќето други. Неговата мајка го користеше маслото пред да се породи со него, и на детето исто така му беше дадено масло по вакцинацијата со шестовалентна вакцина за да се осигураат дека опасните хемикалии ќе бидат исфрлени од неговото тело колку што е можно побрзо.

Канабисовото масло е безбеден лек за луѓето од сите возрасти. Ако имате проблеми да го сфатите ова, погледнете што маслото прави за егземата или за осип од пелени и потоа вратете се и кажете ми дека вие никогаш нема да му давате канабис на вашето дете. Сè што ќе чуете од мене е дека родителот кој не дава канабис како лек на своето дете е или лошо дезинформиран, или тој е психопатски садист кој ужива да гледа како другите страдаат.
Дали знаете колку ефективно е маслото против забоболки? Дали би му дале на детето масло да се избори со болката поврзана со растењето на забите? Јас би. Без никакво двоумење воопшто.
Дозата за деца во основа е иста како за возрасните, кога третирате нешто сериозно. Започнете со минимална доза три пати дневно, навикнете го пациентот на тоа, зголемете ја дозата на секои четири дена или како што е удобно, и секогаш трудете се да ставите колку што е можно повеќе лек во пациентот колку што е разумно можно, додека се осигурувате дека тие остануваат во нивната зона на удобност. ЈБ

„Пријателка медицинска сестра го користеше за 3 стадиум на осип од пелена, исчезна преку ноќ!“ - Алис (Alice)
-- За оние кои сметаат дека децата не треба да користат канабис. Каков друг лек вие би сакале да им давате ако не овој најстар, најбезбеден природен лек кој бил употребуван низ илјадници години? Или дали ти ќе гледаш како твоите деца страдаат од сите тие егземи и осипи без причина? Тоа не е убаво нешто да се направи, јас би рекол. Особено кога има толку едноставно решение за сите тие проблеми со кожата.
Дали е во ред да ги гледаш твоите деца како вриштат од болка кога ти едноставно можеш да им дадеш капка од маслото и тие ќе бидат ослободени од болката? Хм? ЈБ

„Неврохирургот погледна на најнеодамнешниот MRI на Спенсер (Spencer), и рече, „Големиот тумор, на епифизата (pineal gland), и таму НЕМА сомнеж дека тоа било голем ТУМОР, тој е ИСЧЕЗНАТ!!!!“ Тој потоа продолжи за да каже: „Туморот на мозочното стебло е целосно калцифициран!! Тој е многу неверојатно дека ќе порасне, никогаш!“ Потоа тој рече: „Јас НЕ верувам дека тој има НЕКАКВИ тумори на неговиот `рбет, овие мали дамки од светлина мене НЕ ми згледаат како тумори.

Ја дознав причината зошто менталниот статус на Спенсер се подобрил толку драстично, тоа е бидејќи туморот на епифизата го НЕМА!!! Неврологот се обиде да каже тоа беше хемото, но јас истакнав дека туморот беше сè уште целосно непроменет, 30 дена ПОТОА ние престанавме со хемото!! Неговиот одговор? „Па, претпоставувам тоа е среќно дете, чијшто тумор МАГИЧНО исчезна!!!“

Магија? Не. Хемо? НЕ, и ние можеме тоа да го докажеме. Јас не го споменав канабисовото масло. Тој беше МНОГУ упорен ние да направиме уште едно MRI веднаш за да се потврдат неговите мислења. Тој рече да се јавиме во неговата ординација веднаш штом ние ќе закажеме состанок за MRI. Па, ете ви го луѓе! Неврологот потврди, КАНАБИСОТ безбедно ГИ УБИВА пипците на РАКОТ!“ - Кори (Corrie)

„Може ли админот ве молам да советува каков вид на доза да се даде на 8 годишник кој е испратен дома да умре?“ - Рикардо (Ricardo)
-- Започнете со мала доза, видете како детето реагира и потоа зголемете ја дозата толку брзо колку што детето може да поднесе. Три пати дневно. Обично тие се полни со апчиња кога тие се испратени дома да умрат, па вие ќе сакате да ги детоксифицирате најпрво бидејќи не знаете што интеракцијата ќе направи, обично не е многу пријатно што интеракцијата со оние смртоносни хемикалии може да стори. Но тоа е поради тоа што маслото се обидува да ја исчисти подлогата пред да започне да делува.

Или, ако ти немаш што да изгубиш, ти исто така можеш да започнеш со голема количина од маслото и да го ставиш пациентот во состојба на контролирана кома на тој начин. Тоа е тоа што јас најверојатно ќе направам, но тоа е до родителите која насока на третман ќе ја одберат.



Повеќе: Срце, крвен притисок и астма (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 93 - 95)

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment